KONTAKT

+48 786 874 825 (9.00-18.00)

+48 503 172 508 (9.00-18.00)

e-mail: sebastian@guidedfishing.pl

• Google Bookmarks
  • Blogplay

ŁOWIENIE BOLENI NA WODZIE STOJĄCEJ

photo_9Przewodnicy wędkarscy radzą – łowienie boleni – łowienie boleni na wodzie stojącej.

“Na końce naszych zestawów założyliśmy spore woblery 9-12 cm w wersjach SDR, które podczas prowadzenia schodziły nawet na 4-5 metrów. Na początku nie działo się zupełnie nic. Próbowaliśmy obławiać różne partie wody, od 1 do 5 metrów głębokości”

Rugia - szczupakowy październik - Relacja - 10.2013

Rugen with guide - Fishing guides - www.przewodnicywedkarscy.pl - Catch & ReleaseZa nami październikowa sesja wypraw wędkarskich na szczupaki na Rugię. Jak zawsze łowisko nie zawiodło, ale o tym za chwilę. W pierwszych dniach łowienia woda na łowisku miała temp. pomiędzy 8-9 stopni. W kolejnych dniach woda nagrzewała się coraz bardziej, aż ostatniego dnia osiągnęła temp. powyżej 12 stopni. Łatwo sobie wyobrazić jak zmieniała się pogoda i nie była to typowo październikowa aura, oczywiście pomijając pierwsze dni, kiedy w nocy były przymrozki i poniżej 0. CZYTAJ WIĘCEJ

Rugia - Łowisko największych szczupaków Świata!

Wyprawy wędkarskie na ryby z przewodnikiem - Rugia - www.przewodnicywedkarscy.plNa pewno nie wszyscy w Polsce wiedzą, że nasi zachodni sąsiedzi Niemcy, mają na Morzu Bałtyckim wielką wyspę. Ta „tajemnicza” wyspa nazywa się Rugia. Rugia leży w byłym NRD, czyli w Niemczech Wschodnich, na południowo-zachodniej części Morza Bałtyckiego. To wielka wyspa, której powierzchnia ma prawie 1000 km2. Jest to mocno rozczłonkowana wyspa, która składa się z wielu mniejszych wysp (np. Hiddensee, czy Ummanz), niedużych wysepek, półwyspów (np. Jasmund, czy Wittow) i wielkich zatok ze słoną wodą (np. Grosser Jasmunden Bodden, czy Kubitzer Bodden).

Rugia - szczupakowy maj - Relacja - 05.2013

Wyprawy na ryby - www.przewodnicywedkarscy.pl - Rugia - NiemcyJak co roku, sezon szczupakowy rozpoczęliśmy wraz z naszymi Gośćmi na Rugii.  Za nami trzy tury po 4 dni łowienia. Pierwsze dni sezonu były bardzo ciężkie, ze względu na przeciągającą się zimę aż do połowy kwietnia. Woda miała niską temperaturę, a duża część szczupaków była jeszcze niewytarta. W ciągu dnia było bardzo mało brań, ale my zupełnie się tym nie zrażaliśmy, ponieważ na Rugię jeździmy nie po to aby złowić wiele małych szczupaków, ale po prawdziwe okazy. Liczy się jedno branie dużej ryby i w zupełności to wystarczy! CZYTAJ WIĘCEJ

Krótkie wakacje z Przyjaciółmi na rybach…

Wypuszczany okoń - www.przewodnicywedkarscy.pl - Wyprawy na rybyPoniżej przedstawiamy krótką fotorelację z wakacyjnego wyjazdu na ryby pod patronatem naszej firmy. Celem naszej wyprawy były bolenie, sandacze, okonie oraz sumy.

Maj na Rugii - 2012

Rugia - www.przewodnicywedkarscy.pl - Wyprawy wędkarskiePoczątek maja 2012 na szczupakowych łowiskach Rugii należał do bardzo udanych. Ryby brały bardzo dobrze, a co najważniejsze udało się nam złowić kilka przepięknych wielkich szczupaków. Największe ryby tegorocznego maja miały 116 i 118 cm, złowiliśmy kilka ryb ponad metrowych, kilkanaście szczupaków powyżej 90 cm i wiele mniejszych szczupaków. CZYTAJ WIĘCEJ

Wisła i Emmerson Fishing Team - Czerwiec 2011 - relacja

Impreza integracyjna - Wisła - www.przewodnicywedkarscy.plW połowie czerwca, gościliśmy na Wiśle przedstawicieli firmy Emmerson - Marka i jego dwóch synów oraz Maćka i Michała. Nasi Goście łowili pod opieką przewodników Mateusza i Sebastiana Kalkowskich. Do dyspozycji Gości były dwie duże wiślane pychówki wyposażone w silniki spalinowe. CZYTAJ WIĘCEJ

Żarnowiec - impreza integracyjna - Czerwiec 2011 - Relacja

Impreza integracyjna - Żarnowiec - Impreza integracyjna - www.przewodnicywedkarscy.plW dniach 10-11.06.2011 mieliśmy przyjemność zorganizować imprezę integracyjną dla firmy APS Energia oraz dla jej Klientów. Naszymi Gośćmi byli nie tylko Polacy, ale także wędkarze z Białorusi, Kazachstanu oraz nasz przyjaciel z Syberii Oleg. Imprezę integracyjną zorganizowaliśmy nad naszym sztandarowym szczupakowym łowiskiem z naszej oferty Jeziorem Żarnowiec. CZYTAJ WIĘCEJ

Słowenia - pstrągowy raj… - Maj 2011 - relacja

Słowenia - Łowienie na muchę - www.przewodnicywedkarscy.pl - Wyprawy wędkarskieNa wiosnę tego roku odbyliśmy autorską grupową wyprawę z naszymi Gośćmi do Słowenii. Celem wyprawy były górskie muchowe rzeki pstrągowe. Gości pod swoje skrzydła wziął oczywiście nasz słoweński przewodnik Blaz Klancnik. Zadaniem przewodnika było zaprezentowanie kilku słoweńskich rzek pstrągowych oraz pokazanie najlepszych miejscówek. Nasz przewodnik oczywiście służył także pomocą i nauką w łowieniu na muchę. CZYTAJ WIĘCEJ

Wisła - wyprawa grupowa 21-22.05.2011 - relacja

Wisła - wyprawa grupowa - www.przewodnicywedkarscy.pl - Wyprawy na WisłęPod koniec maja odbyliśmy kolejną wyprawę wędkarską (grupową) na Wisłę. Tym razem termin 21-22.05.2011 okazał się szczęśliwy, bo nie trzeba było go przekładać ze względu na dobry stan wody na Wiśle. Jak to na każdej wiślanej wyprawie grupowej, gościliśmy 4 osoby. Członkami wyprawy byli: Paweł, Darek, Piotr i Darek. Goście byli pod opieką dwóch przewodników Sebastiana i Mateusza Kalkowskich. CZYTAJ WIĘCEJ